Sepaku Hosting: Antara kebaikan dan Keburukan

Tuesday, March 2, 2010 at 11:10 AM

ok.. si panda kali nih yang bernaung dibawah domain NetKL dan berhostkan google ingin berkongsi dengan pengikut panda semua tentang Sepaku Hosting. hahaha.. baik pengikutku semua, si panda ini merupakan salah seorang customer Sepaku Hosting yang agak bangga dan kecewa dengan servis yang diberikan oleh Sepaku. Nak tau kenapa? hahaha.. senang jer.. untuk yang bangga, Sepaku menawarkan hosting yang murah dan customer service yang boleh dikatakan cepat. selain daripada tu, ulimited SQL database, unlimited domain dan macam-macam lagi la..

Yang mengecewakannya adalah disebabkan server-server SepakuHosting selalu down. Baru-baru nih si panda punya blog yang lagi 1 itu telah mengalami kehilangan post selama seminggu. wah banyak kan.. bila post hilang, segala komen yang beribu (tipu jer) itu pun hilang juga.. walaupun ada sikit tapi still ada la.. hahaha.. agak mengecewakan jugakla.. 7 hari punya post yang telah aku buat dengan penuh fokus dan saksama itu hilang macam tuh jer.. naya jugak.. ok.. dan dari email yang sipanda dapat, korang nak baca tak? jap sipanda letak kat bawah nih..sikit jer k
Kami juga telah membuat keputusan untuk tidak lagi menjual hosting kepada pelanggan baru disebabkan pelbagai masalah yang timbul. Kami hanya akan meneruskan menjaga customer sedia ada dan juga untuk kegunaan kami sendiri sahaja.

haa dah baca kan, Sepaku sekarang nih dah stop penjualan hosting kepada orang ramai dahulu. Tunggu server pulih sepenuh-penuhnya barula dia nak open balik.. ahak.. itu jela sipanda ini mau berkongsi mengenai hosting yang telah sipanda pakai. Diharapkan pihak Sepaku dapat menjaga customer mereka dengan baik.. ok semua.. panda mau makan bamboo dengan kawan-kawan.. jom join.. ahakx.. c ya

14 comments

  1. Ash_my Says:

    kita bernaung di bawah server y sama..haha

  2. Si Panda Says:

    hehehe.. server yang itu sudah mula mahu ditukar.. :)

  3. farhan Says:

    haha..bro,aku tak nak guna sepaku lagi.hehe

  4. Si Panda Says:

    hahaha.. dah serik ke? :p

  5. Roslan Says:

    dah give up ngn sepaku..my other blog biar camtu jer..hmm...dah penah wat post pasal sepaku ni..mmg rmi bg komen..tensen2..

  6. Si Panda Says:

    @Roslan: aku sayang domain tuh.. hak hak.. nak transfer la domain tuh nnt.. hosting tuh abaikan jer.. -.-

  7. Unknown Says:

    adakah si panda dan si tuah adalah org yang sama? muahahha :)

  8. Si Panda Says:

    @tim: kayu gaharu cendana pula.. hahaha.. sila sambungkan sampai habis.. :D

  9. Unknown Says:

    Malas aku..hahah tak sangka ko buat jugak blog baru...tapi ayat dalam entri ko ni tak sebest dulu la panda...wakakakaka..apsal guna panda weh..tetiba aku teringat kat ryehanna...dia tu pun peminat panda gak..

  10. Unknown Says:

    by the way, br perasan peribahasa ko cam pelik...

    'SUDAH gaharu cendana pula..' bukan kayu...muahahaha~

  11. Si Panda Says:

    @Tim: tak best ke ayat kali nih.. oh no.. ok.. aku tukar balik.. btw.. mcmn ayat aku yang dulu ea? hahahha.. lupa da..

    part peribahasa tuh memang aku saja tukar.. hahaha.. (cover malu) :p

  12. Dakjaat Says:

    hahaha blog aku pun takleh bukak skg

  13. huhu..hari ini pun masih down lagi..dah berapa hari dah down nih..

  14. Si Panda Says:

    hahaha.. bukan blog korang je down.. blog aku pun sama.. web sepaku pun down.. pergh pening dah aku.. nak email tak boleh sebab diorang pakai email sepaku. bila site down email servicenya pun mesti down.. sia2 jer hantar email kat diorang tuh..

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by SiPanda | XML Coded By SiPanda.com and CahayaBiru