sipanda hilang kerana tersisih?

Thursday, April 8, 2010 at 11:39 PM
hai hai hai.. dah lama tak menulis kat blog nih.. menulis ke? takda la.. menaip jer.. huhu.. dah lama kan korang tak nampak panda mengarut kat blog kan.. blog walking pun dah lama tak dilakukan.. hohohoho.. jangan sedih yer kawan-kawan.. bukan lupakan korang semua cuma tahap kemalasan dan tahap kebizian yang datang tuh bertambah-tambah dengan laptop yang rosak... argh malasnyer nak menaip pakai pc kat rumah.. slow like a snail walking on a road.. tersangat slow...

minggu hadapan kalau takda halangan aktiviti blog walking akan dilakukan seperti biasa.. itu pun kalau projek PSM dah siap la.. present 20 April nih.. harap-harap berjalan dengan lancar dan saksama.. so.. cuma nak update pasal benda nih jela...takda benda sangat nak bagi tau.. hehehe.. ok la.. itu je nak bagi tau.. jumpa lagi nanti... :D

3 comments

  1. ~ Ann ~ Says:

    sipanda masih di hati ku.. ahaksss.. :P yay!

  2. Enchaoz Says:

    yang, good luck psm :)

  3. cik aiLebiu Says:

    panda panda -_-

Powered by Blogger | Entries (RSS) | Comments (RSS) | Designed by SiPanda | XML Coded By SiPanda.com and CahayaBiru